Monday, June 20, 2011

De Grote Reünie ... is geweest maar zindert na. En gaat verder.


dag lieve mensen allemaal,

wat een avond! Zoveel brede glimlachen, zoveel uitroepen "hé jij ... ja", oprechte omhelzingen, nieuwe-hernieuwde contacten, collectieve "goesting" om die gezellige HIVT-sfeer van vroeger opnieuw te laten leven. 
Ik heb een hoop bedAnkingen gekregen en dat doet deugd maar ik moet JULLIE allemaal bedanken voor het welslagen van deze uitzonderlijke hereniging: "met grootste onderscheiding" zou ik zeggen. 

Onze fotograaf Roger Delahaye heeft alvast zijn foto's op een site gezet: https://picasaweb.google.com/102514127475462940332/HIVTReunie
Andere fotografen kunnen hun foto's hier bijzetten als ze op de site inloggen met account hivtreunie@hotmail.com, wachtwoord artesis2011

Over de foto's van de HIVT-historie geef ik jullie zo gauw mogelijk bericht. Het is de bedoeling om die ook voor iedereen online zichtbaar te maken. 

Er waren echter ook zoekende blikken, naar herkenning die niet kwam en dus ook wat ontgoocheling dat dit of een ander jaar zo krap vertegenwoordigd was. Dat is waar en daarom wil ik jullie allemaal vragen: blijf die sneeuwbal voortrollen, we missen nog zo'n slordige 3000 mensen van wie er tot nu toe geen enkel contact is. Deze mailbox zal het aanknopingspunt blijven, hoe de alumniwerking concreet verder kan worden uitgebouwd, valt nog te bekijken.
Op dit moment is de boodschap: steeds meer (e-mail)contacten verzamelen. Hierbij ingesloten stuur ik jullie de namenlijst van alle deelnemers met het e-mailadres van wie toestemming gaf.

heel gemeend hartelijke groetjes,

Sabien

1 comment:

  1. Sabien, die Picasalink stuurt mij naar een Microsoft Exchange web page. De link moet aangepast worden naar: https://picasaweb.google.com/102514127475462940332/HIVTReunie
    Groetjes.
    Siegfried (1989)

    ReplyDelete